måndag 4 april 2011

Veckan som varit...

Veckan som precis har passerat har jag och Elliot mest spenderat med sy maskinen..
Jag  har haft en brudklänning som behövde läggas upp, man tror att det ska gå så fort men har man en liten att ta hand om tar allt sååå mycket längre tid men i fredags blev jag klar. Elliot har hjälpt mig med att hålla måttbandet men de va bara kul nån minut...:) Det var roligare att läsa bok.. :)



Det har blivit lite bagels bak och även hälsat på Pappa på jobbet i lördags. Elliot har numera varit med på sitt första Go! med Ny generation. Han sov mesta dels ;).. 



Trött Pappa och trött son..




Idag, måndag har Elliot fått sin första spruta. Han var otroligt duktig! Sköterskan frågade om han alltid var så lugn och jag måste nog säga att han är en väldigt harmonisk liten man..:)
Han somnade innan sprutan och vaknade till och skrek lite grann när sticket kom. Han somnade snabbt om igen. Vi får se hur det blir ikväll om de kommer nån feber men lite gnällig är han allt.
Han fick två små plåster på varje ben.



Men han har varit på lite gott humör också..:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar