torsdag 27 januari 2011

Vill inte sova!!

Elliot är ju gosig som bara den, njuter av att vara hemma och ta dagen som den kommer. Lukta på honom, pussa på honom och prata lite bebis språk.:)
Känns så overkligt att han för nästan 4 veckor sedan låg i min mage och simmade runt. Nu är han vår lilla son som vi älskar så otroligt mycket. Varje min han gör får mig att smälta! Vilken Gud vi har som skapar ett litet liv i magen och så blir det en människa med ögon, händer och små naglar. Respekt till Honom!!!
Idag ville Elliot inte sova och då passa jag på att fota några bilder.




1 kommentar:

  1. Åhh! Va söt han är! Klimpen! På bild nummer två så liknar han någon av er så otroligt mycke, MEN jag kan inte sätta fingret på vem!? Ni måste ju va lite lika då, du och Daniel. Äktenskapstycke som det heter ;-) Men jag försöker fortfarande komma på vem han liknar...

    SvaraRadera